czwartek, 13 stycznia 2011

Znowu przepraszam xD ;)

Po raz kolejny was przepraszam ale nagłówek niedługo będzie zrobiony . Ściągnęłam program który  okazał się błędny  i muszę ściągać kolejny . Bardzo przepraszam ale  nagłówek zostanie zmieniony dopiero jutro bo dzisiaj się muszę jeszcze uczyć a  propos mam pytanko czy chcecie abym zrobiła nowy wątek albo dodała czat ? Piszcie pod postem a ci którzy umieją dodać czat niech piszą w mojej KG a znajdzie się jakiś mały prezencik . Serdecznie pozdrawiam MissKiciulaGirl . A i jeszcze coś nie jestem już ss ale mam ponad 500sp więc konkursy robić mogę . Na razie zbieram kasę żeby zrobić jakiś mega konkurs wiec się uzbroicie w cierpliwość . Pozdrawiam serdecznie w imieniu całej  ekipy kodziki-stardoll . Oczywiście znowu o czymś zapomniałam piszcie pod postem jaka może być nazwa bloga dla najładniejszej będzie prezent < odwiedzę jego sb i coś kupię xD >


                                                                                 Pozdrawiam MKG / Patisia12345 / Miss-Ewelina3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz