Jestem bardzo, bardzo zła. A dlaczego?
Użytkownik na naszym blogu a dokładniej adrianika3 wygrała konkurs na makijaż sylwestrowy.
Kilka dni po zwycięstwie MissKiciulaGirl pisała o wygranych w różnych konkursach.Jednak ty adrianika3 napisałaś, że jesteśmy oszustkami.
Albo ty nie umiesz czytać bo pisałyśmy że nagrodę dostaniesz po Nowym Roku.
Dzisiaj dopiero mogłam zapłacić Ci część wygranej więc kupiłam tą różową sukienkę z twojego starbazaru.Kosztowała 5sd. A jeżeli się nie mylę to MissKiciulaGirl miała dać kolejną część, sorry ale to nie moja wina, że Ci nie zapłaciła 5sd tylko 4sd.
A i jeszcze jedno chodziło Ci o jakąś prowizję. Czy w notce pisałam o jakieś prowizji?
Nie, a więc dlaczego obwiniasz nas o to.
Kolejnym razem przeczytaj dobrze zasady konkursu, w którym bierzesz.
Mam nadzieję, że taka sytuacja się już nie powtórzy.Piszemy tego bloga z myślą o Was i bardzo nas to boli, że oczerniacie nas chociaż nie macie podstaw.
Pozdrawiam
PS Jutro będzie seia konkursów więc przygotować się do myślenia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz